
D U Y U R U
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TAŞRA TEŞKİLATINDA ÇALIŞTIRILACAK 399 SAYILI KANUN
HÜKMÜNDE KARARNAMEYE TABİ SÖZLEŞMELİ ZİRAAT MÜHENDİSİ ALIMI İÇİN YAPILAN TEKNİK PERSONEL
SINAV SONUCUNDA ASİL OLARAK KAZANAN ADAYLARININ YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünün Taşra Teşkilatında İstihdam Edilecek Ziraat Mühendisi, Veteriner Hekim, Tekniker Ve Teknisyen Pozisyonlarına Ait Sınav ve Atama Yönetmeliği hükümleri gereğince yapılan Teknik Personel Sınav Sonucunu ASİL olarak kazanan adayların, atanmaya esas teşkil edecek bilgi ve belgelerini hazırlayarak aşağıda belirtilen adrese 22 Mayıs- 13 Haziran 2025 tarihleri arası elden teslim etmeleri veya anılan tarihte mesai bitimine kadar Kurumumuzda olacak şekilde (iadeli taahhütlü veya kargo ile) göndermeleri gerekmektedir. Postadaki gecikmeler ile süresi içinde yapılmayan belge teslimleri dikkate alınmayacaktır. Söz konusu Yönetmeliğin 18. maddenin 4. fıkrasında “Giriş sınavında başarılı olup göreve başlamayanlar ile göreve başlayanlardan çeşitli sebeplerle ayrılanların yerine sınavı kazananlara ilişkin listenin ilan edildiği tarihten itibaren cari yıl sonuna kadar başarı sırasına göre yedek listede yer alan adaylar arasından ihtiyaç duyulması halinde atama yapılabilir.” denildiğinden, yedek adaylardan atanacaklarına dair kendilerine yeni bir tebligat gelmesi halinde atanmaya esas belgeler ayrıca talep edilecektir.
ATANMAYA ESAS BELGELER
1- Bilgisayar ortamında Atama, Taahhüt ve Başvuru Formu eksiksiz doldurulup çıktı alınarak ıslak olarak imzalanacaktır, (Ek-1)
2- Diploma örneği (E-Devlet çıktısı), (İşe giriş belgelerini elden teslim edecekler E devlet çıktısı yerine diploma aslı ve fotokopisi getirdikleri takdirde, diploma fotokopi sureti Kurumumuzca tasdik edilecektir. Diplomasında veya E devlet mezuniyet belgesinde mezun oldukları alan/program adı yazılmamış olanlar mezun oldukları alan/program adını gösteren bir belgeyi de ibraz edecekler.)
3- Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet) (ön ve arka yüzü aynı sayfada gösterir şekilde),
4- Resmi kuruma ibraz edilmek üzere alınmış adli sicil belgesi (e-devletten alınabilir),
5- Askerlik terhis belgesi fotokopisi,- Halen Askerlik görevini yapmakta olan adaylar, Askerlik Şubesinden alacakları belge ile nüfus cüzdanı fotokopisini dilekçeye ekleyerek müracaat bitimine kadar durumlarını bildirecekler, askerlik bitiminde ise terhis tarihinden itibaren 1 ay içinde Terhis Belgesi ile diğer istenilen belgeleri dilekçeye eklemek suretiyle atamalarının yapılabilmesi için tekrar müracaat etmeleri gerekmektedir. Kurumumuza terhis tarihinden itibaren bir (1) ay içerisinde müracaatta bulunmayanlar atamalarından vazgeçmiş sayılacaktır. Askerlik görevini yerine getirenler askerlik şubesinden alınan imzalı terhis belgesi, E devletten alınan askerlik durum belgesi değil, (Askerlik başlama ve terhis tarihi, yedek subaylar için nasp tarihlerini içeren belge olması gerekmektedir), Tecilli ve muaf olanlar için ise E devletten alınan durum belgesini gönderebilirler.
6-Mal Bildirim Formunun önlü arkalı şekilde elle veya bilgisayar ortamında eksiksiz doldurulup imzalanarak kapalı zarf içerisinde olacaktır,(Sicil No kısmı boş kalacak, Kapalı Zarfın üzerine -Mal Bildirimi- İsim/ Soy İsim yazılacak) (Ek-2)
7-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi elle veya bilgisayar ortamında eksiksiz doldurulup imzalanacaktır, (Ek-3)
8-İki Adet Vesikalık Fotoğraf (fotoğrafların arka yüzüne isim soy isim yazılacak)
9-Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Yurdun her yerine ve her türlü iklim şartlarında memur olarak işe girebilir ibaresi yer almalıdır)
10-Kamu dairesinde çalışmış veya çalışmakta olanların hizmet belgesi, (Çalışılan kamu kurumdan alınacak, Derece/kademe ve ek gösterge bilgileri ile terfi kıdem tarihleri yer alacak şekilde, Not: E- devletten alınan sgk hizmet dökümü değil)
11- Sağlık Durumu Beyan Formu (Ek-4)
12-Aydınlanma Metni ve Açık Rıza Beyanı (Ek-5) (İşleme Faaliyetine Onay kısımlarına “onaylıyorum”, alt kısımda boş alana “okudum, anladım, kabul ediyorum” elle yazılıp tarih ve imza atılacak)
Evrak teslimi bitiminden sonra Arşiv Araştırması yapılacak olup, Arşiv Araştırması neticesinde ataması uygun bulunan adaylara Atama, Taahhüt ve Başvuru Formunda bildirilen adreslere tebligat yapılacaktır. Süreç içerisinde adres değişikliği olması durumunda dilekçe ile bildirilmesi gerekmektedir.
İlgililerin bu hususta web sitemizde yapılacak olan duyuruları önemle takip etmeleri gerekmektedir. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır. (http://www.tigem.gov.tr)
Atama ile ilgili tüm işlemler Genel Müdürlük tarafından yapılmakta olup, atama ile ilgili istenen evraklar Genel Müdürlüğün aşağıdaki adrese teslim edilmesi gerekmektedir.
Evrakların teslim edileceği adres:
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü
İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı
Karanfil Sok. No: 62 Kavaklıdere Mah. Çankaya/Bakanlıklar/ANKARA Posta Kodu: 06100
Bilgi İçin Tel. No: 0 (312) 417 84 70 Dahili numaralar Atama Birimi: 244, 246, 256, 259 Evrak Teslim Birimi:242, 243, 334,
Dokümanlar :
İlgili dosyalara eklerden ulaşılabilir.
EK-1-TİGEM Atama-Taahhut-ve-Basvuru-Formu
EK-3-Kamu-Görevlileri-Etik-Sözleşmesi
EK-4-Sağlık Durumu Beyan Formu